Wirtualna recepcja gościa.
Daj możliwość gościom samodzielnego zameldowania i wymeldowania.
Praktycznie na każdym etapie rezerwacji gościa możemy zwirtualizować pracę Twojej recepcji, ułatwić pracę oraz komunikację.
Gość powinien czuć się swobodnie, daj mu taką możliwość. Samodzielnie zameldowanie i wymeldowanie może być naprawdę łatwe.
Happy Guest to plaftorma w formie web-aplikacji oraz w przeglądarce internetowej, która pozwoli Twoim gościom nie tylko na samodzielnie i nieskrępowane zameldowanie i wymeldowanie.
Można wysłać gościom link, dzięki któremu otrzymają dostęp do platformy i jej wszystkich korzyści.
Poznaj jakie możliwości może zapewnić Happy Guest.
Happy Guest potrafi udostępnić kartę meldunkową na smartfonie Twojego gościa w całkowicie zautomatyzowany sposób.
Wystarczy zdecydować z jakim wyprzedzeniem przed przyjazdem Happy Guest powinien wysłać zaproszenie z linkiem do web aplikacji.
Gość nie skorzystał z możliwości wypełnienia karty online?
Nic straconego, podczas zameldowania przy recepcji wciąż możesz kartę udostępnić gościom na tablecie.
Czy spotkaliście się na recepcji z pytaniami typu: od której godziny jest śniadanie? Jakie jest hasło do Internetu? Jakie są atrakcje w okolicy?
To są normalne pytania, każdy je zadaje.
Pomyśleliśmy w Happy Guest o informatorze hotelowym, który gość ma pod ręką w każdej chwili pobytu a Ty możesz w dowolny sposób wypełnić go treścią.
Zamawianie usług gastronomicznych do pokoju również może być zautomatyzowane.
Już sam fakt udostępnienia menu restauracji na smartfonie gościa może być znaczącym krokiem do przodu, a co gdyby to menu było zaczytywane wprost z systemu gastronomicznego, jego pozycje były opatrzone zdjęciami i opisami w kilku językach.
Gość może wjechać na zarezerwowany wcześniej parking lub miejsce parkingowe bez konieczności pobierania biletu. Zautomatyzowanie systemu parkingowego jest możliwe:
Gość otrzymuje powiadomienie email lub SMS z linkiem prowadzącym do elektronicznego biletu parkingowego.
Bilet wyświetlany jest na telefonie.
Gość może posługiwać się biletem elektronicznym cały czas w trakcie pobytu.
Odkryj, jak nasze podejście do innowacji i ciągłego rozwoju wpłynęło na pozytywne zmiany w branży hotelarskiej.
Pomogliśmy ponad
0
obiektom
Przeszło
0
dedykowanych integracji
Ponad
0 lat
doświadczenia
Blisko
0
konsultacji miesięcznie
Odkryj, jak skutecznie zmienić system zarządzania hotelem (PMS) w swoim hotelu dzięki naszemu bezpłatnemu poradnikowi.
Poznaj najświeższe wiadomości związane z Vision Time oraz branżą hotelarską.
Przenieś swój biznes na wyższy poziom za pomocą naszych rozwiązań oprogramowania dla hotelarstwa. Pozostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą w najkrótszym możliwym czasie