Happy Guest

Wirtualna recepcja gościa.

Daj możliwość gościom samodzielnego zameldowania i wymeldowania.

Twoja bezpłatna konsultacja

Happy Guest

Recepcja w telefonie

Praktycznie na każdym etapie rezerwacji gościa możemy zwirtualizować pracę Twojej recepcji, ułatwić pracę oraz komunikację.

Gość powinien czuć się swobodnie, daj mu taką możliwość. Samodzielnie zameldowanie i wymeldowanie może być naprawdę łatwe.

Brak konieczności instalacji

Happy Guest to plaftorma w formie web-aplikacji oraz w przeglądarce internetowej, która pozwoli Twoim gościom nie tylko na samodzielnie i nieskrępowane zameldowanie i wymeldowanie.

Można wysłać gościom link, dzięki któremu otrzymają dostęp do platformy i jej wszystkich korzyści.

Poznaj jakie możliwości może zapewnić Happy Guest.

Elektroniczna karta meldunkowa

Happy Guest potrafi udostępnić kartę meldunkową na smartfonie Twojego gościa w całkowicie zautomatyzowany sposób.

Wystarczy zdecydować z jakim wyprzedzeniem przed przyjazdem Happy Guest powinien wysłać zaproszenie z linkiem do web aplikacji.

Komunikacja za pomocą tabletu

Gość nie skorzystał z możliwości wypełnienia karty online?

Nic straconego, podczas zameldowania przy recepcji wciąż możesz kartę udostępnić gościom na tablecie.

Informator hotelowy

Czy spotkaliście się na recepcji z pytaniami typu: od której godziny jest śniadanie? Jakie jest hasło do Internetu? Jakie są atrakcje w okolicy? 

To są normalne pytania, każdy je zadaje.

Pomyśleliśmy w Happy Guest o informatorze hotelowym, który gość ma pod ręką w każdej chwili pobytu a Ty możesz w dowolny sposób wypełnić go treścią. 

Room Service

Zamawianie usług gastronomicznych do pokoju również może być zautomatyzowane.

Już sam fakt udostępnienia menu restauracji na smartfonie gościa może być znaczącym krokiem do przodu, a co gdyby to menu było zaczytywane wprost z systemu gastronomicznego, jego pozycje były opatrzone zdjęciami i opisami w kilku językach.

Bilet parkingowy

Gość może wjechać na zarezerwowany wcześniej parking lub miejsce parkingowe bez konieczności pobierania biletu. Zautomatyzowanie systemu parkingowego jest możliwe:

  • Gość otrzymuje powiadomienie email lub SMS z linkiem prowadzącym do elektronicznego biletu parkingowego.

  • Bilet wyświetlany jest na telefonie.

  • Gość może posługiwać się biletem elektronicznym cały czas w trakcie pobytu.

Skuteczność przez lata

Odkryj, jak nasze podejście do innowacji i ciągłego rozwoju wpłynęło na pozytywne zmiany w branży hotelarskiej.

Pomogliśmy ponad

0

obiektom

Przeszło

0

dedykowanych integracji

Ponad

0 lat

doświadczenia

Blisko

0

konsultacji miesięcznie

Kluczowe obszary systemu zarządzania hotelami

Odkryj, jak skutecznie zmienić system zarządzania hotelem (PMS) w swoim hotelu dzięki naszemu bezpłatnemu poradnikowi.

  • Planowanie wdrożenia
  • Lokalnie czy w chmurze?
  • Integracje
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wsparcie techniczne
Pobierz darmowy ebook

Śledź nasze najnowsze aktualności i wydarzenia

Poznaj najświeższe wiadomości związane z Vision Time oraz branżą hotelarską.

Zobacz wszystkie wydarzenia

Umów konsultację

Przenieś swój biznes na wyższy poziom za pomocą naszych rozwiązań oprogramowania dla hotelarstwa. Pozostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą w najkrótszym możliwym czasie

Twoja bezpłatna konsultacja
Menu
This site is registered on wpml.org as a development site.