Support

Wyślij ticket w systemie do wsparcia klientów lub zadzwoń

Instrukcja serwisu ticketowego

Nasze wsparcie klienta

Witamy w naszej sekcji obsługi klienta! Rozumiemy, że prowadzenie hotelu lub firmy hotelarskiej może być wyzwaniem, dlatego jesteśmy tu, aby pomóc

Proces wsparcia

Świadczymy dwa rodzaje wsparcia dla klientów: oprogramowania hotelowego oraz kontroli dostępu/kiosków. Prosimy o wybór naglącego problemu.

Naszym celem jest zapewnienie klientom róznorodnych mozliwości otrzymania pomocy, której potrzebują, szybko i skutecznie.

Skuteczność przez lata

Odkryj, jak nasze podejście do innowacji i ciągłego rozwoju wpłynęło na pozytywne zmiany w branży hotelarskiej.

Pomogliśmy ponad

0

obiektom

Przeszło

0

dedykowanych integracji

Ponad

0 lat

doświadczenia

Blisko

0

konsultacji miesięcznie

Hotele z którymi współpracujemy

Śledź nasze najnowsze aktualności i wydarzenia

Poznaj najświeższe wiadomości związane z Vision Time oraz branżą hotelarską.

Zobacz wszystkie wydarzenia
Menu
This site is registered on wpml.org as a development site.