Zobacz, co więcej potrafi zaproponować system do zarządzania hotelami.
Rozwiązanie zostało opracowane dla operatorów zarządzających inwestycjami w modelu biznesowym Condo.
Oprogramowanie dostępne jest w chmurze (dostępne za pomocą przeglądarki internetowej).
Istotną cechą przygotowanego rozwiązania jest integracja z systemem hotelowym PMS.
Kluczowe informacje finansowe oraz dotyczące rezerwacji przekazywane są w sposób zautomatyzowany. Nie ma potrzeby przepisywania danych z systemu
hotelowego, a właściciele apartamentów mogą otrzymywać aktualne dane w czasie rzeczywistym.
Właściciel apartamentów posiada dostęp do podstawowych statystyk wynikających z modelu rozliczeniowego.
Właściciel apartamentów posiada bezpośredni dostęp do grafika rezerwacji. Jest w stanie obserwować dostępność i wykorzystanie swoich apartamentów w przekroju dat oraz statusów rezerwacji (np. rezerwacja właścicielska).
Dane gości pozostają dla właścicieli apartamentów rezerwacji zawsze niewidoczne.
Jak dobrze wie każdy hotelarz, karta meldunkowa to podstawa przy rejestracji gościa. Pozwala ona zachować dane gościa i spełnić wymogi prawne. Jednak przechowywanie jej w wersji papierowej jest kłopotliwe i nie ekologiczne.
Oferujemy przeniesienie karty meldunkowej do wersji elektronicznej, gdzie jest możliwość:
Wyróżnij się na tle konkurencji dzięki zaletom naszego systemu voucherów: stwórz przewagę konkurencyjną, generuj dodatkowe źródła przychodów, zwiększ widoczność marki i pozycjonuj swój hotel jako preferowany wybór dla podróżnych poszukujących wyjątkowych wrażeń.
Oprogramowaniem do zarządzania housekeepingiem przynosi ogromne korzyści hotelom: usprawnienie operacji, optymalizację zadań sprzątania, zapewnienie gotowości pokoi, poprawę wydajności personelu, zwiększenie zadowolenia gości, zmniejszenie liczby błędów i ułatwienie komunikacji w czasie rzeczywistym w celu zapewnienia płynnej i wyjątkowej gościnności.
Happy Guest to plaftorma w formie web-aplikacji, która pozwoli Twoim gościom nie tylko na samodzielnie i nieskrępowane zameldowanie i wymeldowanie.
Poznaj jakie możliwości może zapewnić Happy Guest.
Zwiększ przychody hotelu i lojalność gości dzięki naszemu modułowi lojalnościowemu! Zaangażuj stałych gości spersonalizowanymi ofertami i rabatami, budując trwałe relacje. Maksymalizuj zyski, zapewniając wyjątkowe doświadczenia, które sprawią, że goście wrócą po więcej!
Integracja z systemem hotelowym PMS Protel.
Możliwość integracji z dowolnym systemem hotelowym.
Integracja z systemami automatyki pokojowej. Udokumentowane API.
Różne wersje językowe systemu (ukraiński).
System przeznaczony do kompleksowej obsługi i zarządzania działem technicznym i usterek
Dostępny na komputerach z poziomu przeglądarki internetowej i urządzeniach mobilnych/smartfonach.
Mobilne karty pracy dostępne na urządzeniach typu smartfon lub tablet.
Ewidencja usterek zgłoszonych, w trakcie realizacji, zamkniętych.
Filtrowanie usterek wg kodu usterki, miejsca usterki, priorytetu, statusu, osoby zgłaszającej, osoby realizującej.
Przydzielanie usterki wybranej osobie do realizacji (konserwator).
Kontrola przebiegu realizacji usterek. Wgląd w historię usterki (czas zgłoszenia, czas zamknięcia, uwagi użytkowników).
Uwolnij pełny potencjał swojego spa. Nasze oprogramowanie optymalizuje produktywność, personalizuje doświadczenia i zapewnia wgląd w czasie rzeczywistym.
Odkryj, jak nasze podejście do innowacji i ciągłego rozwoju wpłynęło na pozytywne zmiany w branży hotelarskiej.
Pomogliśmy ponad
0
obiektom
Przeszło
0
dedykowanych integracji
Ponad
0 lat
doświadczenia
Blisko
0
konsultacji miesięcznie
Odkryj, jak skutecznie zmienić system zarządzania hotelem (PMS) w swoim hotelu dzięki naszemu bezpłatnemu poradnikowi.
Poznaj najświeższe wiadomości związane z Vision Time oraz branżą hotelarską.
Przenieś swój biznes na wyższy poziom za pomocą naszych rozwiązań oprogramowania dla hotelarstwa. Pozostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą w najkrótszym możliwym czasie