Odkryj jak HSM 24 pomoże zarządzać porządkiem w Twoim Hotelu.
Odkryj Housekeeping 24, nasz zaawansowany system zarządzania usługami hotelowymi. Opracowany we współpracy z doświadczonymi hotelarzami i renomowanymi ekspertami w dziedzinie oprogramowania, zaspokaja kluczowe potrzeby operacyjne zaniedbywane przez tradycyjnych dostawców oprogramowania PMS. Zaufany przez wiodące sieci hotelowe i międzynarodowych klientów, HSM24 podnosi poziom operacji hotelowych, zapewniając niezrównaną wydajność i skuteczność.
Integracja z systemem hotelowym PMS Protel.
Możliwość integracji z dowolnym systemem hotelowym.
Integracja z systemami automatyki pokojowej. Udokumentowane API.
Różne wersje językowe systemu (ukraiński).
System przeznaczony do kompleksowej obsługi i zarządzania obszarami housekeeping
Dostępny na komputerach z poziomu przeglądarki internetowej i urządzeniach mobilnych/smartfonach.
Mobilne karty pracy dostępne na urządzeniach typu smartfon lub tablet.
Kokpit koordynatorów housekeepingu.
Inspekcja prac pokojowych dostępna z poziomu przeglądarki internetowej na komputerze stacjonarnym lub urządzeniu mobilnym.
Możliwość zwrócenia pokoju do ponownego sprzątania.
Definiowanie struktury obiektu (poza pokojami hotelowymi możliwe jest zdefiniowanie części wspólnych oraz generowanie związanych z nimi zadań sprzątania).
Zautomatyzowane generowanie dziennych kart pracy dla pokojowych oraz innych osób wykonujących zadania housekeepingu.
Kilka algorytmów rozdzielających prace na poszczególne osoby, m.in algorytm zakładający równomierny podział zadań wg ich pracochłonności, algorytm zakładający jednakowy przydział pobytów oraz wyjazdów pomiędzy osobami.
Mobilne karty pracy dostępne na urządzeniach typu smartfon lub tablet.
Check lista zadań dla pokojowych. Mobilna karta pracy informuje pokojową o zadaniach do wykonania w danym typie pokoju.
Ewidencja pościeli. Mobilna karta pracy umożliwia ewidencjonowanie pościeli wymienionej w danym pokoju.
Łatwo dostępny raport prognozy prac dla housekeepingu na wybrany okres. Raport przelicza pracochłonność wszystkich prac oraz sugeruje liczbę osób niezbędnych do wykonania zadań.
Klient zostawił coś w pokoju? Mamy na to sposób.
Ewidencja rzeczy zgubionych/znalezionych. System umożliwia wprowadzenie rzeczy znalezionej wraz z opisem oraz zdjęciem.
Odkryj, jak nasze podejście do innowacji i ciągłego rozwoju wpłynęło na pozytywne zmiany w branży hotelarskiej.
Pomogliśmy ponad
0
obiektom
Przeszło
0
dedykowanych integracji
Ponad
0 lat
doświadczenia
Blisko
0
konsultacji miesięcznie
Odkryj, jak skutecznie zmienić system zarządzania hotelem (PMS) w swoim hotelu dzięki naszemu bezpłatnemu poradnikowi.
Poznaj najświeższe wiadomości związane z Vision Time oraz branżą hotelarską.
Przenieś swój biznes na wyższy poziom za pomocą naszych rozwiązań oprogramowania dla hotelarstwa. Pozostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą w najkrótszym możliwym czasie